2007-09-19

Onsdag


just nu har vi engelska och de är ganska tråkigt föratt ingen vet vad vi ska göra.. den andra gruppen får sitta inne i vårat klassrum och ha hörförståelse men vi får sitta i dalasalen, Juste vi har typ bytt klass rum till här ute i media, jag hoppas verkligen att vi inte ska sitrta vid datorn varje dag för att de ör ganska tråkigt att inte göra nå på engelskan. Mariel sa att vi skulle lyssna på skivan som sitter längsbak i våran bok men de ända dom säger på skivan är alla kap. i boken så de kan man ju lika gärna läsa, inte sååå svårt! Imorgon ska jag 13:10 ut och vara med på el lektionen så jag slutar säkert jätte sent. igentligen slutar vi 11:15 i morgon men eftersom jag sa vara med på deras på sista lektion så är de klart att jag måste sitta kvar i skolan och vänta på att jag ska dit.. jag skulle typ gå dit med nån tant från infoteket :S Guu va pinsamt, dom kommer säkert persentera mej inför hela klassen ^.- JO de blir säkert kul, jag vill verkligen börja på El men de är ganska svårt att bestämma sig nu när amn har fått kompisar här på media redan.. hade de frågat mej typ en vecka efter vi hade börjat så hade jag lätt tackat ja direkt. men jag vill gå 1 år El är på St:michael skolan sen vill jag flytta till sthlm och gå på IT-gymnasiet där- de är en El skoola med Data inriktning, spännande.. jag blir typ ensam tjej på IT skolan i Flemmingsberg då! sen efter jag är klar med skolan så vill jag gå tekniska högskolan eller på IT högskola i uppsala eller Gbg. najs ;) JAg vet inte för att de känns som att media inte är nå för mej men jag är inte säker.. de är mycket roligar att hålla på med el och datorer, OK! de är inte så att jag är nånslags datanörd men de är bara lite extra spännande Ü ...

Inga kommentarer: