2007-09-03

Måndagar!

Måndagar är alltid värst tycker vissa personer, men själv har jag inga större problem med måndagar det är ganska mysigt att komma tillbaka till skolan igen och känna att man gör någon nytta efter helgen som har varit :) Det är också ganska skönt att gå upp tidigt på morgon och lägga sig i tid också! OK klart jag är trött på morgonen och skulle hellst vilja ligga kvar och somna om och sova till ca 12:00 på eftermiddagen men när man väl är i skolan så är det ju inte så att man springer runt och klagar på att man har gått upp så tidigt och att man måste lägga sig i tid. Helgen har varit ganska rolig, på förmiddagen på lördagen så åkte jag mamma och gunnar ( mammas sambo) till borlänge fast först åkte vi till Lager 157 och lager 70, det finns verkligen fina kläder där :D Sedan på kvällen så lekte jag med min bästa kompis sandra vi var bara ute och gick nere på byn mest, fast läskigast var när vi skulle vattna Sandras farmor och farfars grav. Det var liksom jätte mörkt ute och vi skulle gå fram till värst brunnen som vi skulle ta upp vatten ur det var verkligen jätte läskigt, jag är ju så sjukt mörkrädd. Ah iaf. sen så skulle vi gå fram till brunnen och då typ knakade de om den så jag och sandra bara sprang där ifrån och skrek. Hahah! det är verkligen jätte kul för att sandra blir rädd när jag blir rädd även fast hon inte ens vet vad jag blir rädd för.. :D på tal om en skink smörgås så har jag fruktans värt ont i huvudet nu, jag vet ej varför men jag får det typ p+å måndagar för att det är hela dagar framför datorn :/ Jag längtar verkligen till nästa helg, då ska jag fira min fördelse dag, mamma tycker att det är smartast att fira den i helgen för att jag fyller på tisdag den 11 spetember ( då world trade center krachade :/ det var ganska tråkigt liksom på min fördelse dag, världens grejj liksom!) sen så kommer Pontus upp i helgen också, jag saknar honom verkligen även fast han var nere förra helgen 23-26 augusti, Det är ganska länge sedan även fast han var här ganska nyss men det r ju klart man saknar honom :) <3>
Jajja, nog snackat! nu ska jag avsluta för att nu har jag nästan skrivit för mycket :D Ciao=)

Inga kommentarer: